سوالات متداول

آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟

در حال حاضر چنین امکانی در سایت وجود ندارد. اما اگر درصفحه محصول مورد نظر شماره همراه خود را ثبت نمایید به محض موجود شدن کالا، بصورت خودکار پیامک اطلاع رسانی دریافت خواهید کرد. که در اینصورت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا قیمت و موجودی محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ و موجودی محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

در طی فرآیند خرید از سایت، متدهای مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روش های زیر خواهید داشت:
•    پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی
•    واریز به حساب از طریق کارت به کارت، مراجعه به بانک یا حواله اینترنتی

سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

در حال حاضر 3 شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:
1- پست پیشتاز
2- ارسال از طریق باربری برای خریدهای عمده
3- تیپاکس

معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

سفارش شما بعد از پرداخت در اسرع وقت اداری ارسال میشود و مدت زمان تحویل سفارش به شیوه ارسال و همچنین به نحوه ارسال شرکت های پست و تیپاکس و باربری بستگی دارد و عموما در طی فرآیند 3 الی 4 روز کاری سفارش به دست مشتری میرسد.

زمان تحویل محصولات در شهرستان چقدر است؟

زمان تحویل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین 3تا 4 روز کاری است.

آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید.

آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟

بله، محصولاتی که ما در فروشگاه عرضه می کنیم دو نوع گارانتی دارند. گارانتی اول، گارانتی خود محصول است که توسط کارخانه سازنده روی آن درج شده است. گارانتی دوم، گارانتی فروش فروشگاه است که به شما برای ارجاع دادن آن در صورت عدم تطابق کالا را می دهد.

اتصالتان به اینترنت را بررسی کنید